miercuri, 18 aprilie 2012

About me :)

Dacă citiţi acum acest post probabil că mă cunoaşteţi cât de cât. Poate de la şcoală sau de pe forum şi deci, cam ştiţi de ce sunt în stare când vine vorba de scris. Dar nu e la fel când scriu pe forum ca şi atunci când scriu pe blog. Totuşi, şi forumul şi blogul sunt POVESTEA mea. 


Iar pentru cei ce nu mă ştiu, mă voi prezenta în câteva cuvinte. Numele meu este Georgiana, am 16 ani şi am câteva hobby-uri, unele ciudate, unele mai puţin ciudate. Îmi place să scriu şi să citesc, ador muzica şi anime-urile. Mai ales cele yaoi, of course dacă nu sunt de-alea porcoase sau mai ştiu eu cum. De asemenea îmi place să cânt, sa dansez şi să desenez. Cam atât, ca nu mai am ce să vă spun.


Have a nice day, all of you. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu